Doğum Günüm Olsun Bugün



           Dört günlük gecikmiş bir yazıyla burdayım. Dört gün evvel üçüncü yaşıma girdim.Durun durun ''Hey! Bu nasıl olur, kafa mı buluyorsun?'' bizimle demeden evvel beni dinleyin; biyolojik olarak değil elbette. Üstüne çok şey söylenebilecek ama  dile dök dendiğinde kelimelerin yetersiz kaldığı bir şey bu. Bir şairimizin dediği gibi, ''seni buldum taklitlerinden  kurtuldum'' buna mukabil diğer şairin, ''seni buldum kendimden kurtuldum'' dediği bir durum bu... En güzelini şairler söylüyor yahu benim ki devede kulak bile  değil elbette deyip topu şairlere atmış olayım ^^

Şuraya da köşe yazarlığına yeni başlamış şairliğini, yorumunu ve yazarlığını çok beğendiğim Serdar Tuncer'in, herkesin okumasını istediğim son  yazısını bırakmak istiyorum. Yazıdan birkaç alıntı şöyle;


3) Çok çalış, boş vaktin olmasın. Boşa vakit geçirecek zaman değil. Gayret et biraz. Az uyumak çok yaşamaktır derdi Attila İlhan. Her gün iki saat çok yaşa, ölmezsin.

8) Yerine birini yetiştir. Boşa dememiş diyenler: Erkek o ki kendinden ağır kaldıra. Yerine bir adam yetiştirmeden dünyadan göçmek davaya ihanettir. Hain olma! Kendinden büyüğü yetiştiremeyenin kendisi de küçüktür. Büyü biraz


20) Ölmeden evvel yapılacak 100 şey listesi hazırla. Birinci madde şu olsun: Ölmeden evvel öl!



Yorumlar

  1. nice yıllara. Ölmeden ölmek aşıklara has bir durum. insanın tüm isteklerinden kurtulması...çok az kişi başarmıştır. Yazarın dediği gibi sayıları deniz kularına oranla inci tanesi kadarlardır...

    YanıtlaSil
  2. Cafe Tigris,

    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Gökçe bağtır,

    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Gönül Telim,

    teşekkür ederim ne güzel ifade etmişsiniz öyle :))

    YanıtlaSil
  5. mutlu bişi oldu diyosuuuun, yarasın sanaaa :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AUZEF Mİ? AÖF Mİ?

Sömestr Tatili

Kırklar Kulübü Yayınevi Kitapları