Pages

TTNET

       Hi! Ben geldim. :)
Ne ayrılıkmış ama değil mi? Bendeniz yaklaşık üç aydır Turk Telekomun azizliğine uğradım. Buralardan uzak kalmamın yegane sebebi Turk Telekomdur değerli arkadaşlar. Kendilerini yaylım ateşine tutabilirsiniz.  Tahminimce herkes Turk Telekomun mağduriyetine uğramıştır. ''Ama benim ki çok uzun sürdü'' diye buralara çığlığı basıp ağlamak istiyorum, ne yazık ki...

      Arkadaş ben ADSL kullanıyorum, Turk Telekom'la nasıl bir diyalog içerisine girebilirim ki? Öyle ya burası Türkiye! Şirket ülkenin bütün internet alt yapısını bünyesinde barındırıyorsa bu ona diğer şirketlerle haksız bir rekabete sevk ediyor  ve kendi müşterisi olmayan vatandaşı arka plana atıyor, vermesi gereken hizmeti sunmuyor. Türkiye'de  hizmet sektöründe bulunan şirketlerin değişmez kurallarından biridir bu... Gel gelelim benim başıma ne geldiğine..
Nakil başvurusunda bulunduğum ADSL'im için yeni adresime on gün içerisinde  aktivasyon verildi ama az önce bahsettiğim Turk Telekomun  ayrıcalıklı müşterisinin kurbanı oldum. Bir buçuk ay boyunca kablo bağlantısını gerçekleştirmediler. Bu hadise benim Vodafone'la kopmama hatta mahkemelik olmama sebep oluyordu. Taahhütüm olmasına rağmen Vodafone kesip Turk Telekom'a başvurdum. Bir buçuk ay bağlantısını gerçekleştirmelerini beklediğim ama bağlantısını yapmadıkları  kablomun Turk Telekoma başvurmamın ertesi günü gelip bağladılar.  ''Nihayet internetime kavuştum'' derken iki ay boyunca, Türkiye'nin bütün alt yapısını elinde bulunduran Turk Telekom merkezi konumda olan evime aktivasyon veremedi. Sinirlendiğinizin farkındayım ama dahası da  var :((
Bu süre içerisinde çağrı merkezinden durumun halledilmesi için konuşmadığım çalışan kalmadı. Ardından İlçe müdürlüğüne başvurdum. Kendileri de yaptıkları baştan salma işin şaşkınlığını yaşadılar. Sorunu en kısa zamanda çözeceklerine dair teminat verip beni uğurladılar. Çözülmedi!...
Benim haberim olmadan başvurumu iptal etmişler. Günler sonra kendilerini tekrar ziyarete gittiğimde bunu öğrendim. Ve utanmadan! yeni bir başvuru yapmamı istediler. Neyse ki kablo bağlantısı gerçekleşmişti. Taahhüt süresi dolmadan caydığım ve cayma bedelini ödemeyeceğimi söylediğim Vodafone yeni bir başvuru yapıp, kendileriyle barıştık. :)


          Müşterilerine teknoloji sunduğunu idda eden Turk Telekom ise iki buçuk ay merkezi konumda olan adrese internet bağlantısını gerçekleştiremiyorsa; hizmet, kalite, müşteri memnuniyeti ve teknoloji terimlerini bir kenara bırakmasını ve bu işi bırakmasını rica ediyorum. Teknoloji çağında,  müşterilerinin kuruma kadar gelmelerini aksi takdirde prosedürlerin uygulanamayacağını söyleyen  bir kurum  varlığını ne zamana kadar sürdürebililir.  
     

Elif Deniz

Fikirleri kutsamaya gerek yok. Birbiriyle çarpıştırmayacaksak fikir sahibi olmanın ne anlamı var?

12 yorum:

  1. Geçmiş olsun.Bende 10 gün uğraştım bunlarla, hep mağdur oluyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun. Size de geçmiş olsun. Allah bir daha düşürmesin :)

      Sil
  2. Teknolojiyi kullanırken bazen böyle sıkıntılar oluyor.Çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne yazık ki olabiliyor bu tür sıkıntılar. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  3. Benim internetim daha önce amca oğlumun üzerine kayıtlıydı, sonra iptal edelim dedik ben kendi üzerime alacaktım, yani yeni bir hat çektirmeye karar verdik benim internetimin bağlanması da yaklaşık 7 - 8 gün sürmüştü ve araya Türk Telekom da çalışan tanıdıklar girdirdiğimiz halde bu kadar sürmüştü bağlanmadan bir gün önce müşteri hizmetlerini aradım iptal etmelerini söyledim. Telefonda o sinirle ağzıma geleni saymıştım adama ( gerçi onun suçu yoktu, ama o sinirle insan bazen kendine hakim olamıyor) tamam beyefendi yarın internetiniz bağlanmazsa eğer iptal ederiz fakat sizi temin ederim ki yarın internetiniz bağlanacak dedi ama yine de inanmadım. Sonra bir baktım yarın olduğunda gerçekten geldiler, artık ümidimi kesmiştim çünkü formları doldururken en geç 3 gün içinde bağlanır demişlerdi. Bağlandı ama benimki de biraz geç olmuştu.

    Neyse hayırlısı olsun diyelim, inşallah sizden sonraki kişiler böyle mağdur olmaz. Bu arada tekrar hoş geldiniz ve internetiniz hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim, sizin veya bir başkasının bir daha mağdur olmaması için bu kurumun gerekli mercilere şikayet edilmesi gerek.Hizmet sunan hiçbir kurumun keyfi hareket etmemesi gerek. Maalesef Benim çevremden de Turk Telekom mağduru çok kişi var... Tekrardan hoş buldum, çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. Zor olmuş ama sonunda kavuşmuşun internetine Hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya hiç sormayın :))Sağolun , sevgiler...

      Sil
  5. oluyo bizde böyle şeyler de ama seninki ne uzun sürmüş yaa. geçmiş olsuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle deep... teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil